זה מה שעושה את ההבדל בין הצלחה לדשדוש במקצוע שלנו

 

בימים האלה בהם כולנו יושבים בבית ומנסים לעשות את הכי טוב שאפשר כדי להמשיך לעבוד הכי "נורמלי" שאפשר ולייצר לעצמנו הכנסה כלשהי, אני מוצא שיש עקרון אחד (ומי שמכיר אותי יודע שהוא הבסיס לכל הצלחה והתקדמות בעיני), שברור לי שמי שיפנים אותו יוכל לתפקד עוד הרבה יותר טוב גם בימים האלה של הקורונה.

העקרון הוא כזה:
יש לנו בראש פער די גדול בין מה שאנחנו חושבים שאפשר או שמותר לנו לעשות כעו"ד כדי להצליח, בטח בתקופה הזאת,
לבין מה שאנחנו באמת יכולים לעשות, הלכה למעשה, כדי להצעיד את המשרד שלנו קדימה גם בימים של משבר.
רק מי שיצליח לגשר על הפער הזה ולשנות את התפיסה שלו לגבי התנהלותו, יזכה להנות מההצלחה.

למה אני מתכוון?
הרבה עורכי דין שואלים אותי מה כבר אפשר לעשות בימים אלה, חוץ מלחכות שהכל כבר יעבור ונחזור לשגרה.
הם שואלים את זה בגלל אותו הפער שיש להם בראש בין מה שהם חושבים שמותר או נאה לעשות עכשיו (למשל, שבימים קשים אלה
לא יפה לבקש מחיר "גבוה", אולי אפילו צריך לתת ייעוץ חינם לתקופה מסויימת)
לבין מה שהם באמת יכולים לעשות (שזה להמשיך למכור את השירותים שלהם באותו המחיר אבל בתנאים מסויימים המתאימים לתקופה
ובטח ובטח – לנצל את התקופה הזאת לרכוש ולחדד את המיומנויות העסקיות שיאפשרו להם לחזור ביתר קלות לעבודה שוטפת
עם זרם לקוחות מכובד כשהמשבר יהיה מאחורנו).

הרעיון הזה של צמצום הפער הזה והשינוי בתפיסה שלנו בהקשר של מה באמת אנחנו יכולים לעשות
הוא העיקרון עליו אני מדבר והוא זה שעושה את ההבדל בין הצלחה לדשדוש!

זה ברור לגמרי שעכשיו זו התקופה הכי נכונה להכין את הקרקע ולעבוד על ההצלחה העסקית וההבנה השיווקית שלך
כדי שאחרי המשבר יהיה לך אפשרי ליישם ולהנות מזרם לקוחות גובר בצורה מדוייקת.

אני רוצה להמחיש לך את העיקרון הזה של צמצום הפער בסיפור קטן שבטוח יישמע לך מוכר:

אחת השאלות שנשאלתי שוב ושוב עוד לפני המשבר הנוכחי היתה השאלה –
"איך אני יכול להגדיל משמעותית את זרם הלקוחות?
הרי זה לא אפשרי לי להתחיל ולשדל לקוחות שיהפכו להיות לקוחות שלי…"

חשבת פעם למה עורכי הדין שואלים אותי את זה?

אני יודע שרוב עורכי הדין מאמינים שמקצוע עריכת הדין הוא מקצוע שונה מהאחרים.
עורך דין הוא לא כמו כל בעל עסק אחר והאמת – הם צודקים.
עריכת דין זה מקצוע מיוחד,
מקצוע אמון שיש לו הרבה מגבלות בנושאי השיווק והמכירה של השרותים המשפטיים,
וגם חוקי אתיקה די נוקשים
שלא פעם כובלים את ידיהם של עורכי הדין במקום לסייע להם לשווק ביתר קלות ולגייס לקוחות.

אבל כששאלו אותי את השאלה הזאת,
זה רק המחיש שוב עד כמה הפער הוא גדול בין מה שעורכי הדין חושבים שמותר להם לעשות כדי לקדם את המשרד שלהם
לבין מה שבאמת הם יכולים לעשות.

כלומר, יש דרכים רבות בהן ניתן לשווק ולקדם את המשרד ולגייס לקוחות
וזה בהחלט משהו שניתן ללמוד אותו (ואני גם מלמד אותו בתכנית "עו"ד ריינמייקר"),

העניין הוא שכל עוד עורך הדין לא יעשה שינוי בהתייחסות שלו לשיווק,
ובתפיסות שלו לגבי מה שהוא יכול או לא יכול לעשות,
וכל עוד עורך הדין לא 'ייפטר' מהמחשבות שיש לו על איך נכון או לא נכון להתנהל כעו"ד,
הוא לא יצליח לחוות שינוי ולייצר זרם לקוחות עצום למשרד.

גם אני פעם חשבתי שלגייס לקוחות זה דבר די קשה.
וכל עוד חשבתי ככה – באמת לא הצלחתי להביא לקוחות.
נשארתי עם אותו התסכול של "מה אני כבר יכול לעשות מעבר למה שאני ממילא עושה…".

מסתבר שאנחנו היחידים שמפריעים לעצמנו להצליח.
בעצם המחשבות שלנו, בעצם האמונות שלנו

בעצם ההתנהלות שלנו – אנחנו אלו שקובעים לעצמנו מה יהיו התוצאות שלנו.

זו תובנה מאד חשובה שהגעתי אליה
ובעיקר חוויתי אותה בכל מה שקשור לגישה ולהתייחסות שלי לשיווק ולניהול העסק בכלל.
ברגע שהסכמתי לרעיון שיכול להיות שגישה אחרת תייצר לי תוצאות אחרות
וברגע שהתחלתי לשנות כמה דברים קטנים בהתנהלות שלי– זה מה שקרה.

אותו הדבר עכשיו בימי הקורונה!
שינוי הגישה ושינוי התפיסות שיש לנו בראש לגבי מה אפשר ומה אי אפשר, זה מה שיעשה את ההבדל באיך נגיע לסוף המשבר
וזה לגמרי מה שיעשה את ההבדל בין אלה שיצליחו לאלה שידשדשו.

אם מעניין אותך לנצל את הזמן והתקופה הנוכחית לעשות את השינוי הזה בתפיסה שלך
כדי להצליח להגיע לסוף המשבר הזה הכי טוב שאפשר,

אני מזמין אותך להצטרף לתכנית האינטרנטית שלי "עו"ד ריינמייקר" 

שאמנם היא מוגדרת כתכנית שמלמדת שיווק מדוייק לעו"ד, כזה שמביא לך לקוחות (בדוק!!),
אבל בעצם זו תכנית שמעבירה אותך תהליך שלם של שינוי בתפיסה שלך
בכל מה שקשור בניהול נכון של המשרד וגיוס לקוחות מדוייקים, כשהמטרה היא בסופו של דבר –
ההצלחה הכלכלית שלך והגדלת ההכנסות שלך באופן משמעותי.

התכנית נמכרת בימים הקרובים במחיר מצחיק של 100 ש"ח +מע"מ לחודש (למשך 10 חודשים),
תכל'ס זו הנחה של 75% מהמחיר הרגיל שלה
וכל זה כדי לאפשר לכל אחד מהקהילה שלנו להתכונן ליום שאחרי ולעשות את הדבר הכי נכון וטוב
עבורו, עבור המשרד שלו ועבור משפחתו בסופו של דבר.

**כמובן שאני נותן לך את האחריות המפורסמת שלי – "לא טוב – לא כסף". אם לאחר שני שיעורים בתכנית לא יתאים לך להמשיך,
אני מתחייב להחזיר לך את כל כספך עד השקל האחרון.

את כל הפרטים על הקורס אפשר למצוא בלחיצה כאן <<<

אני מאחל לך הצלחה גדולה ובריאות

ורוצה לראות אותך פועל בפרואקטיביות לטובת התקדמותך 🙂

Nitzan