רגע! לפני שאתם זורקים כסף על כלים שיווקיים חסרי תועלת….

 

מבחינתי, הקורונה, יותר מהכל היא ההוכחה הניצחת לגישה שאני דוגל בה כבר שנים ומנחה את הלקוחות שלי לאורה –
כלי שיווק ומכירה הם מכשירים טכניים מוגבלים, אשר באים לשרת יסודות משמעותיים ואיתנים יותר של המשרד, בלעדיהם הכלים השיווקיים הם חסרי ערך. כדי שהדברים יהיו ברורים, אני מדגיש שלא אמרתי שכלי השיווק והמכירה מיותרים, אלא שללא האלמנט החשוב ביותר במשרד, הם מאוד מוגבלים במה שהם יכולים לעשות עבורך.

הפוסט הזה נכתב כשעתיים לאחר פגישה עם עו"ד שבה זיקקנו את המסר השיווקי שלו. המודעות העצמית הגבוהה של עוה"ד סייעה לו מאוד לבנות מסר שיווקי מבודל.

זה כמובן קרה בהמשך לתהליך צמיחה אישית מאוד חשוב. ללא פיתוח המודעות העצמית הגבוהה לערך שלך כעו"ד או כבעל משרד, אין סיכוי שהמסר יהיה אותנטי ויעיל גם אם יעמדו לרשותך כלים שיווקיים נפלאים.

מסר שיווקי אותנטי ואפקטיבי הוא רק טיפה בים של בניית משרד מצליח.
המסר צריך "לשבת" על חוסן מנטאלי ותבניות חשיבה שנמצאות בהלימה לשאיפות של בעל המשרד.
הם צריכים להיות כאלה, אשר יאפשרו לבעל המשרד להזניק את המשרד שלו קדימה בתמחור, קדימה בשיווק, קדימה במכירות, קדימה ברווחים וקדימה באיכות החיים.

איפה אני רואה את זה בא לידי ביטוי בתקופת הקורונה?
בתקופת הקורונה, אפשר לראות בעלי משרדים שהקורונה טרפה להם את כל הקלפים. חלקם שוקלים לסגור, חלקם לחזור להיות שכירים וחלקם מנסים לשרוד. פתאום כל מה שהכירו ועבד, כבר לא עובד. הם חיכו עד יעבור זעם, וכאשר ראו שהזעם לא עובר, הם מנסים לעשות את מה שעבד לפני תקופת הקורונה בלי תוצאות מרשימות.

לעומתם, אחרים הצליחו בתקופה הזו לשמר את ההכנסות שלהם, על ידי מימוש הכלים אותם רחשו בעבר בדמות החוסן המנטאלי, הגמישות המחשבתית והיצירתיות שפיתחו לאורך השנים.
אתם יודעים מה – חלקם גם הגדיל הכנסות בתקופה הזו.

נשמע משוגע? אני יודע. אבל הייתי איתם שם לאורך כל הדרך ולכן אני מכיר את המספרים ממקור ראשון.

מה מבדל את אלה שמצליחים מאלה שפחות מצליחים?
גישה מקדמת שמטפחת מוטיבציה בוערת במקום כניעה לפחד ולחוסר הוודאות וכמובן הידיעה שהתוצאות שלהם קשורות בעיקר למי שהם ופחות לנסיבות –ואת זה צריך לדעת לעשות בצורה מקצועית ורק אז לחבר לזה עשייה שיווקית עם אוריינטציה מכירתית.

והכי חשוב, ואני אומר לך את זה מניסיון של עשור – אפשר ללמוד את זה! גישה אפשר לאמץ. זו לא תכונה ש"או שיש לך או שאין לך".
אפשר לפתח את הצד המנטאלי שנדרש להצלחה כלכלית אמיתית, אפשר לאמץ גישה של בעל משרד מצליח, אפשר לפתח כריזמה, מוטיבציה, יכולת השפעה ומנהיגות, אפשר לפתח משרד מצליח המבוסס על יסודות עסקיים יציבים מבלי להתחבא מאחוריי פרסומים שאינם אותנטיים ואינם אפקטיביים.
לא רק שאפשר לעשות את זה גם אפשר לעשות את זה מהר.

אם נמאס לך לדרוך במקום, או אם הקורונה שכנעה אותך שאי אפשר להמשיך לדחות את פיתוח המשרד עוד ועוד ולצפות שמשהו משמעותי ישתנה לטובה ואם משהו מהדברים שלי דיבר אליך,

אני מזמין אותך לשמוע את הפרטים בהרחבה +
סיפורי הצלחה של מי שעשה את זה כבר.

אין לך מה להפסיד, לחץ כאן >>>

Nitzan