בעלי המשרדים שאני פוגש מתחלקים לשלוש קבוצות עיקריות. הקבוצה הראשונה הם אלה שבהישרדות. הקבוצה השניה הם היציבים עם הראש מעל המים והקבוצה השלישית הם אלה שהגיעו להישגים לא רעים בכלל אבל מעוניינים להמשיך לצמוח עוד. אם אתם רואים את עצמכם משתייכים לאחת מהקבוצות הללו המאמר הזה הוא בשבילכם.
לכאורה בעלי המשרדים הללו משתייכים לקבוצות שונות, הם נמצאים בשלבים שונים של הקריירה והשאיפות שלהם שונות בפרק הזה של חייהם. יחד עם זאת יש להם המון מן המשותף. כולם מעוניינים שמשהו משמעותי לטובה יקרה בחיים העסקיים שלהם- פריצה, גדילה או צמיחה …כולם רוצים לפרוץ את הגבולות של עצמם למקום מתפתח וטוב יותר עבורם. אם אתם עדיין כאן, אני משוכנע שזה גם הרצון שלכם.
אני לא שוכח את אותו עו"ד שאמר לי, "ניצן…אני יודע בדיוק לאן אני רוצה להגיע ואני יודע גם מה אני צריך לעשות, אבל אני לא מצליח להביא את עצמי לעשות את הדברים האלה…."
זו למעשה "מכת בעלי המשרדים". רובם יודעים לפחות ב – 80% מה הם צריכים לעשות ואם היו עושים 50% ממה שהם יודעים שהם צריכים לעשות הם היו במקום הרבה יותר טוב מבחינתם. לכן, ברור מעל לכל ספק, שידע הוא לא הבעיה. הידע מצוי סביבנו בערימות. כמעט כל דבר שאתם מעוניינים לעשות, תוכלו למצוא עליו ידע ואם אתם לא מעוניינים לחפש אז תוכלו לשלם למישהו שיספק לכם את הידע הזה.
כאן נשאלת השאלה, אז למה כולם מחפשים ידע, כאשר הידע עצמו הוא לא הבעיה?! הסיבה העיקרית לעניין הזה טמונה בדרך שבה חונכנו לחשוב, הדרך שבה הרגלנו את המח שלנו לעבד את הנתונים, תבניות החשיבה שלנו שמוליכות אותנו פעם אחר פעם באותו נתיב ללא מוצא. התבנית הזו של לחפש ידע היא מאוד פשוטה והעקרון המוטעה שלה הוא שכאשר יהיה לך את הידע הנדרש אז אתה תעשה את מה שצריך כדי לראות את התוצאה המיוחלת ואז תוכל להיות אותו בעל המשרד שאתה מעוניין להיות, עם ההכנסה שאתה מעוניין להכניס ורמת החיים שאתה מעוניין לחיות בה. תבנית המחשבה הזו היא לא מודעת, היא בעיקר סוג של תוכנה שפועלת ברקע כל יום, כל היום, ומנהלת את החיים שלך כבעל משרד.
התוכנה הזו גם מספקת לך "רווחים" נפלאים כמו למשל להתרכז בכל הפעולות הדחופות שיש לך לעשות היום במקום לקדם את המשרד. הרי על פי התוכנה שרצה אצלך ברקע, אתה חייב שיהיה לך משהו שאין לך כרגע (כמו למשל ידע) כדי שתוכל לנקוט בפעולה שתקדם אותך. מכיוון שעדיין אין לך את ה"משהו" הזה שחייבים אותו לפני שאפשר לנקוט בפעולה, אז יש לך את השקט להמשיך בשוטף, בלי לעשות כלום. כך עובר לו יום ועוד יום, חודש ועוד חודש שנה ועוד שנה והנה אנחנו בפתח שנת 2021 בלי שמשהו משמעותי במיוחד קרה או עומד לקרות.
האם שאלת את עצמך מה יהיה השנה שונה? לא נמאס לך לשכפל את התוצאות שלך משנה לשנה? אם חשוב לך שהשנה הזו תהיה טובה משמעותית מהשנה שחלפה, אני מציע לך לבצע תהליך של שלושה שלבים כדי לצאת מהתקיעות. אני כבר מודיע לך, שבמהלך התהליך הזה יהיו לך פיתויים לפרוש מקריאת המאמר הזה ולחזור לשוטף. התוכנה שלך שפועלת ברקע, תפעיל עליך לחץ לעשות את זה. יחד עם זאת, אם אתה באמת מעוניין לעשות שינוי זה הזמן וההזדמנות לאתגר את עצמך לא לפרוש הפעם! הנה התהליך הפשוט וההכרחי בדרך לתוצאות שאתה מחפש:
1. קבלת החלטה משמעותית
השלב הראשון הוא קבלת החלטה משמעותית. החלטה שהשנה זה הולך להיות שונה. השנה הסטנדרטים שלך יהיו שונים, השנה הסטנדרטים שלך ישודרגו ולדרוך במקום זו לא אופציה!!! ההחלטה הזו צריכה להיות כתובה. זה בדיוק הזמן לקחת נייר ועט ולכתוב בכתב היד שלך את המשפט הכל-כך טריוויאלי מצד אחד והכל-כך קשה לביצוע מצד שני. לכתוב ולהקיף במסגרת בולטת. לכתיבה של ההחלטה הזו יש משמעות גדולה עבורך. נכון שאתה מתפתה עכשיו להמשיך בקריאה של המאמר מבלי לכתוב? אני קורא לך לא לעשות את זה. קודם כל תכתוב. זה בדיוק אותה תבנית מחשבה שאומרת – קודם שתהיה לי התמונה המלאה אח"כ אני אעשה. הפעם צריך לעשות את זה הפוך. אתגר את עצמך. כתוב את ההחלטה שלך ועמוד מאחוריה. קח אחריות לתוצאות שלך בשנת הכספים הבאה!!!
2. לייצר תמונה ברורה ומפורטת
השלב השני הוא להתחבר למה שכתבת וממש מתחת להחלטה שלך – כתוב מה בדיוק מה אתה מעוניין שיהיה שונה. הנטייה הראשונה היא לכתוב את זה במונחים כלליים. יותר לקוחות, יותר כסף וכד'. טוב… ברור לך שזה לא יעבוד ככה ושאתה לא באמת ממוקד בפרטי פרטים מה הולך להיות שונה. אם אתה מרגיש איך הלחץ עולה או שהתשובות לא קולחות ונשפכות אל הדף, זה טבעי, יחד עם זאת, זה אחד האתגרים המשמעותיים שלך. כאן אתה כבר מתפתה פעם נוספת לנטוש את המאמר ולא להמשיך. הדחוף, קורא לך, נכון? האם תתן לו גם הפעם להשתלט? אין שום דבר שצריך לקרות בעולם החיצוני כדי שהשנה הזו תהיה משמעותית טובה יותר. זה חייב להתחיל מבפנים. זה חייב להתחיל בהחלטה נחושה שהפעם זה הולך להיות שונה. הפעם גם חשוב שהתמונה תהיה ברורה יותר והתוכנית תהיה מפורטת יותר.
3. לקחת חלק במסגרת שמאפשרת לך לעשות את השינוי
השלב השלישי – יצר לעצמך מסגרת שתוביל אותך קדימה בעשייה. במסגרת הזו יהיו מעורבים גורמים חיצוניים. אדם אחד או יותר שאתה מחוייב להם, שמקדמים אותך, שמייצרים עבורך מסגרת עקבית להתפתחות וצמיחה. החיים העסקיים של בעל משרד הם כל-כך מאתגרים, שהפיתוי להישאב לשוטף ולספר לעצמך את הסיפור על הידע שאתה צריך לפני שתתחיל לעשות משהו ממשי, הוא פיתוי מאוד משמעותי וחזק שמונע מבעלי משרדים רבים להתקדם.
עכשיו, אין לך באמת סיבה או תרוצים למה לא לפעול לטובת תוצאות מדהימות עוד הרבה יותר בשנת הכספים הבאה.
נדרשת כאן מחוייבות שלך לשינוי ולתוצאות שאתה רוצה להשיג וכמובן שגם הרבה משמעת עצמית.
אם מרגיש לך שכדי ליישם את זה דרושה לך מסגרת ש"תאלץ" אותך להשקיע את הזמן והחשיבה בלבנות לעצמך שנה נפלאה, אני מזמין אותך להציץ למה שקורה בקורס שלי להאצה עסקית.
מתוך הבנה של האתגרים העוצמתיים הללו, צמחה התוכנית BUSINESS CLASS שמאפשרת לבעלי משרדים רבים שכבר נמאס להם שלא קורה משהו משמעותי לטובה במשרד, להאיץ את התהליכים ולפרוץ את מעגל הקסמים הזה. התוכנית למעשה מאפשרת לנטרל את התוכנה המעכבת שרצה ברקע ומונעת את ההתפתחות הכל כך נדרשת. זה לא מורכב מדיי ולא קשה מדיי כאשר עוברים את התהליך הזה יחד ובהדרכה מקצועית.
התכנית רצה כבר 9 שנים והתגובות והתוצאות של הבוגרים, מדברות בעד עצמן.
כל הפרטים על התכנית בלחיצה כאן >>>
להצלחה שלך,
ניצן