איך להביא לקוחות למשרד בלי לשווק

 

למה עורכי דין ורואי חשבון כל כך שונאים לשווק, או כל כך לא רוצים ולא נהנים להתעסק עם כל מה שקשור בשיווק שלהם?

במהלך סוף השבוע האחרון הצטברו אצלי כמה פניות מעורכי דין ששאלו אותי פחות או יותר את אותה השאלה – איך אפשר להביא עוד לקוחות למשרד, בלי לעשות שיווק?


אני חושב שהסיבה לשאלה הזאת נעוצה בתפיסה או באמונה שיש לנו, ששיווק זה משהו לא ראוי, ושאנחנו למדנו משפטים וראיית חשבון לא כדי שנעבוד בשיווק. זה גם קשור בכך שהרבה מאיתנו מבלבלים שיווק עם מכירות, ואז זה עוד יותר גרוע – כי אנחנו בטח ובטח לא רוצים להיות אנשי מכירות סליזים ובודאי שלא רוצים "לדחוף" ללקוחות משהו שהם לא רוצים או צריכים, בדיוק כפי שאנחנו שונאים שעושים את זה לנו.

שיווק נתפס בעיני רבים מאיתנו כפעולות שבהן אנחנו צריכים ל"להשויץ" במה שאנחנו ובעיקר לשכנע את הלקוחות הפוטנציאלים שכדאי להם לעבוד איתנו, וביננו, מי מאיתנו לא היה רוצה שהלקוחות יגיעו מעצמם, בלי שנעבוד קשה לשכנע אותם, אחרי שהם שמעו המלצות עלינו מאחרים?

יש עוד מליון סיבות למה עו"ד ורו"ח לא אוהבים לשווק, אבל אני חושב שהסיבה העיקרית לכך היא שהם פשוט לא הבינו עד הסוף מהי המשמעות האמיתית של השיווק.

לפני 10 שנים, כשהקמתי את העסק שלי, גם אני חוויתי קושי גדול בלשווק את עצמי בדיוק מאותן הסיבות. שיווק היה הדבר שהכי לא רציתי לעשות, כי הרגשתי כל כך לא נעים לפנות ללקוחות ולשכנע אותם להירשם לקורסים שלי.

אז נכון שלא היתה לי ברירה ועשיתי את זה, אבל זה נעשה בחוסר חשק, בחוסר נעימות ובתחושות לא נוחות, מה גם שלא ידעתי איך לעשות את זה נכון.

האסימון נפל לי בשני שלבים –

השלב האחד:

באחת ההרצאות שהקשבתי להן, של אחד המנטורים האמריקאים, הוא אמר משפט אחד, שעד היום יושב לי בראש: "כבעל עסק, אתה חייב להבין מהו בדיוק העסק שלך ומה אתה עושה. אם יש לך קליניקה לטיפולי יופי ואסתטיקה, העסק שלך הוא לשווק טיפולי יופי ואסתטיקה. אם יש לך עסק של שירותים משפטיים, העסק שלך הוא לשווק שירותים משפטיים".

שם הבנתי שרוב הזמן שלי כבעל עסק חייב להיות מושקע בשיווק של השירותים שלי, אם אני רוצה עסק פועל ויציב לאורך זמן.

השלב השני:

באחד הקורסים שעברתי, הבנתי שבעצם שיווק הוא סוג של בניית מערכת יחסים עם הלקוחות הפוטנציאלים. בום! עם מערכות יחסים אף פעם לא היתה לי בעיה, אז למה שתהיה לי עכשיו? מה שגם שבמערכת היחסים הזאת שנקראת שיווק, אני נותן המון ערך, אני משקיע המון בלהבין את צרכי הלקוחות שלי, את הכאבים שלהם, ואני נותן להם את האפשרות לדעת שיש לי את הפתרונות עבורם… מה יותר נכון ומקצועי מזה?

אז כן. שני השלבים האלו, גרמו לי לא רק להבין מהו כוחו של שיווק נכון אלא גם להתחיל ולהנות ממנו, וכשאנחנו נהנים ממשהו, לא אכפת לנו לעשות אותו שוב ושוב ושוב.

וזה בדיוק מה שאני רוצה שיקרה לקהילת עורכי הדין ורואי החשבון שהקמתי וזה גם מה שאני יודע שיקרה ללקוחות שלי, כשאני מלמד אותם איך לשווק.

ואתם יודעים מה הכי כיף?

שכאשר אנחנו נהנים מהשיווק וממערכת היחסים שנוצרת עם הלקוחות הפוטנציאלים שלנו, אנחנו נהנים לקום בבוקר לעבודה, מאמצי השיווק לא נראים לנו כל כך נוראיים, אנחנו גם קוטפים את הפירות ורואים איך מערכות היחסים שבנינו מניבות לנו לקוחות מרוצים, ומה צריך יותר מזה?

אם גם לך נדמה ששיווק זו עבודה קשה או לא נעימה או שזה משהו שבאיזשהו אופן נראה לך שלא בא לך להתעסק עם זה או להשקיע בזה זמן, אבל עדיין בא לך לראות את הלקוחות זורמים אליך למשרד, אני ממליץ לך בחום לבחון את התכנית המקיפה שלי לשיווק שבניתי במיוחד לעו"ד ורו"ח, שבה אני מלמד צעד אחר צעד, איך להפוך את השיווק למשהו מהנה ומדוייק שמניב לך לקוחות.

כי מה לעשות – כדי שהלקוחות יגיעו אנחנו צריכים לשווק, ואם כבר אנחנו משווקים, לפחות שנעשה את זה בצורה מדוייקת שתביא אלינו את הלקוחות האידיאלים שלנו וגם שתהיה מהנה.

את כל הפרטים על התכנית לשיווק "ריינמייקר" שנמכרת עכשיו במחיר קורונה של 100 ש"ח בחודש +מע"מ (למשך 10 חודשים), אפשר למצוא בלחיצה כאן:

ריינמייקר <<

מה כדאי לדעת:

הקורס הזה הוא קורס אינטרנטי שמורכב משבעה שיעורים, בכל שיעור מספר סרטוני וידאו קצרים שמלמדים אותך באופן המעמיק ביותר איך להיות מאסטר בהזרמת לקוחות למשרד שלך.

אפשר לצפות בסרטוני הקורס מכל מקום בו יש לך חיבור אינטרנטי, מתי שבא לך, בזמנך החופשי.

הקורס פתוח עבורך לשנה שלמה בה אפשר לחזור לתכנים שוב ושוב ושוב..

כמובן שהקורס כולל את כל הטפסים, דפי העבודה, הצ'קליסטים וכל מה שדרוש לך להיות איש השיווק הכי טוב של עצמך (או לפחות להבין בשיווק ככ טוב, כך שאיש השיווק שלך יבין ממך בדיוק מה צריך לעשות)

הנה חלק מהתכנים אותם לומדים בקורס:

  1. איך עובד מנגנון שיווקי חכם למשרד שלך
  2. איך למצוא את הבידול שלך (כן, יש לך אחד כזה שהוא רק שלך, ורק בגללו לקוחות מסויימים יגיעו אליך ולא לאחרים)
  3. איך להתביית על קהל יעד מסויים שהוא זה שיאפשר לך לעבוד רק במה שנעים לך ועדיין להרויח הרבה יותר כסף
  4. איך לנסח את המסרים שלך, לא משנה באיזו מדיה, כך שהם יגיעו במדוייק ללקוחות שבא לך לעבוד איתם
  5. איך לבנות לעצמך מערכת הפניות חצי אוטומטית שמזרימה אליך לקוחות שמגיעים "מבושלים" כבר, בלי הצורך לבנות איתם אמון מאפס
  6. איך להשתמש בשפה משפיעה כדי להגדיל את אחוזי הסגירה שלך
  7. וגם – נדבר על כמה עובדות מעניינות בהקשר של כסף, כדי שלא רק שההכנסות שלך יעלו אלא גם יישארו אצלך
  8. כדאי גם לדעת ש- 8 בונוסים מדהימים מצורפים גם הם לקורס
    ויש לך גם את הליווי הצמוד שלי באימייל למשך 3 חודשים בכל הקשור בתכני הקורס, בהתלבטויות שלך ובמציאת פתרונות.
    אני לגמרי כאן בשבילך.

בנוסף, כמובן שיש לך גם את האחריות שלי –לא טוב – לא כסף.
אם לאחר צפיה בשני השיעורים הראשונים לא יתאים לך להמשיך,
אני כמובן אחזיר לך את כל כספך עד השקל האחרון, ללא שאלות ובחיוך, כך שאין לך כאן סיכון בכלל וזה בדיוק המקום לתפוס את ההזדמנות הזאת ולהתחיל להזרים לקוחות למשרד.

לפרטים והרשמה לוחצים כאן <<

אני מאחל לך הצלחה גדולה, ואם יש לך שאלות נוספות, אפשר להתקשר לאור – 054-2229650, ואנחנו נשמח לסייע במה שניתן.

שלך,

עו"ד ניצן ליבוביץ

Nitzan