לכולנו יש אתגרים בחיים. חלקם אתגרים מקצועיים ואחרים אישיים.
מה שמאפיין לא מעט מבעלי המשרדים הוא הרצון העז לפתרון מהיר. כפתור קסם שפותר את האתגר אחת ולתמיד. ישנה גם ציפייה שהפתרון יראה בצורה מסוימת. כל פתרון אחר, טוב ככל שיהיה עלול להיעלם מן העין מכיוון שהחיפוש הוא אחר תבנית מסוימת של סיפוק מיידי.
החדשות הטובות הן שיש יותר מדרך אחת למצוא את הפתרון המושלם…
אלא שכדי להתחבר לדרך שמתאימה לך ושתביא לך את התוצאות בהן אתה מעוניין, עליך לעבוד לפי מתודה ברורה בעלת שלושה שלבים.
והנה היא כאן לפניך –
בשלב הראשון עליך להבין מהו ה- DNA שלך. כן, אני יודע שאתה בעל משרד שעוסק בתחום ההתמחות שלך אבל זה לא באמת מה שמגדיר את ה-DNA שלך.
מי אתה באמת? אבל באמת מי אתה…. מהן העוצמות שלך? במה אתה ממש טוב ובמה פחות? הכנות כאן מאוד חשובה.
אני אתן לך דוגמא: הרבה בעלי משרדים מרגישים שהם פסיכולוגים… צריכים להקשיב ולהכיל את הלקוח. יחד עם זאת יש אנשים שזה באמת ה- DNA שלהם. הם לא נאלצים להקשיב ללקוח אלא שהם נהנים מזה, הם טובים בזה, ואם תקח את זה מהם "הרגת אותם". זהו טיפוס הפסיכולוג.
לכן ההבנה של מי אתה, תעזור לך להבין גם מי הלקוח שלך. הלקוח האידיאלי. כי כן, אני יודע שאתה יכול לעזור לכו-לם… אבל כמו שראינו, אתה (או את) ייחודי, יש לך את הסגנון שלך, את העוצמות שלך (וגם את החולשות).
לאיזה לקוח תתן את השירות הטוב ביותר? בעל הערך הגבוה ביותר? מיהו אותו לקוח שאחר כך ימליץ עליך בהתלהבות? – זה שאתה מתאים לו כמו כפפה ליד.
כך שהשלב השני הוא להבין מיהו הלקוח.
ולבסוף, על בסיס שתי ההבנות האלו, אנחנו יכולים להבין מהו המסר השיווקי הייחודי והמבודל שלך וגם – באילו ערוצים עליך לפעול כדי להגיע ללקוחות המדויקים לך.
אני מזמין אותך לדרך הארוכה – קצרה, אותה דרך שעוברת דרך מחקר והבנה עמוקה, ומייצרת הצלחות מהירות.